L’escola que volem

Des del centre estem desenvolupant el projecte d’innovació educativa per a la transformació d’espais pedagògics del centre.

Tenim dues cosetes a dir-vos. Una d’elles es troba al següent vídeo i l’altra al formulari que teniu en aquesta entrada.

Moltes gràcies de bestreta per la vostra col·laboració.

Vídeo:

Formulari:

L’escola que volem

Des del Claustre del centre estem treballant per estudiar i analitzar les nostres instal·lacions i hem detectat que hi ha millores a fer i que és possible dur-les a terme, creant zones de jocs i espais d’aprenentatge on tothom puga divertir-se i passar-ho bé al mateix temps que s’aprèn. Ens ajudes?

1. Consideres que l'escola podria millorar en instal·lacions i materials?(Requerit)
2. Podries participar en la millora de les instal·lacions i materials del centre?(Requerit)
3. Tens alguna habilitat, ferramenta i/o disponibilitat horària per a poder col·laborar?(Requerit)