

Els últims dies del trimestre (27, 30, 31 de març i 1 d’abril) tenim preparades diverses activitats per a la Setmana Cultural. Us expliquem alguns punts a tindre en compte:
– Divendres, 27: ens vindran a visitar algunes famílies per mostrar els seus motorets, tant a Infantil com a Primària, als diferents patis.
– Dilluns, 30:
MATÍ: Contacontes per a Infantil i de 1r a 4t de Primària; gincana per a 5è i 6è a càrrec de l’AMPA. Es realitzarà a l’interior i pati de l’escola.
VESPRADA: Commemoració dia de l’autisme. Hem de vindre a l’escola amb camiseta blava. Es realitzarà al pati de l’escola.
– Dimarts, 31: Cursa escolar benèfica. En col·laboració amb Creu Roja, AMPA i Sercole, s’organitza aquesta cursa solidària amb la qual es recollirà un donatiu per a la ONG. A les 9h els xiquets/es donaran 2€ al tutor/a a mode de inscripció a la cursa i berenar que se’ls donarà per la vesprada. Per la vesprada les famílies esteu convidades a córrer també, quan acabe l’alumnat. Aquesta cursa de famílies serà SOLS PER A ADULTS.
Aquest dia 31 de març hi ha convocada una VAGA EDUCATIVA. En cas de no comptar amb suficient personal, la cursa a l’exterior es suspendrà; us informarem el mateix matí del dimarts.
– Dimecres, 1: les tutores d’Infantil us donaran indicacions per a l’activitat d’anar a coure la mona. Aquest dia TOT L’ALUMNAT poden dur de casa la mona per esmorzar.
