Curso 2023/24

Actividades de final de curso: Graduación, Festival, Fiesta del Agua.

🏆ENTREGA PREMIS SANT JORDI 2024🐉🌹

Ahir es va celebrar a l'auditori del parc El Palmeral la entrega de premis del Certamen Literari Escolar en Valencià Sant Jordi 2024, organitzat per l'Associació Cultural l'Antina i la Biblioteca Infantil Municipal.
Sentim un gran orgull per l'alumnat del nostre centre que ha resultat premiat.

Enhorabona a tots I totes!! 🤗

SANTJORDI_2024_PREMIS

DIA DE LA FAMILIA

CLUB JUGGER

VII ENCUENTRO DE COLPBOL

Carnaval 23-24 / Carnestoltes 23-24

⚾🖐🏻PILOTA A L'ESCOLA🏫

Aquest dijous 1 de febrer l'alumnat de 4t de Primària ha rebut la visita de dos jugadors professionals de pilota valenciana. Hem pogut conèixer de primera mà més detalls d'aquest esport, curiositats, els hem fet una entrevista i també ens han ensenyat i ens han donat consells per jugar millor a les modalitats de raspall i al frontó.

Aquesta visita ha sigut gràcies al programa Pilota a l'Escola, impulsat per la Conselleria d'Educació i la Federació de Pilota Valenciana.

Moltes gràcies i VA DE BÓ!!

Este jueves 1 de febrero el alumnado de 4º de Primaria ha recibido la visita de dos jugadores profesionales de pelota valenciana. Hemos podido conocer de primera mano más detalles de este deporte, curiosidades, les hemos hecho una entrevista y también nos han enseñado y nos han dado consejos para jugar mejor a las modalidades de raspall y al frontón.

Esta visita ha sido gracias al programa Pilota a l'Escola, impulsado por la Conselleria de Educación y la Federación de Pelota Valenciana.

Muchas gracias y VA DE BÓ!!

Animación Lectora "Brujas"

(A cargo de la biblioteca infantil de Santa Pola)

Mercadillo Navideño

Recaudación de las manualidades del mercadillo navideño del día del cartucho, de nuestro huerto ecológico y del AMPA.

Muchas gracias por vuestra participación y solidaridad.

1703252819272

Actividades de HALLOWEEN

ACTIVITATS DEL 9 D’OCTUBRE:

Mural i Jocs de Fusta

Hui, 10 d'octubre han vingut al centre una empresa que recerca de jocs del passat, populars i d’ altres països i els adaptem en tamany XXL.

Els jocs están fets amb fustes naturals i pintures ecològiques, sempre buscant qualitat i estètica, fent que els jocs siguin atractius.  Están pensats per desenvolupar diferents habilitats i competències, com: socialitzar, desenvolupar la destresa, reflexes, atenció…

A més, enguany la biblioteca ens han preparat un taller on els alumnes de tercer de primària han decorat i pintat un mural amb imatges de localitzacions i elements característics de Santa Pola. I l'aula EPRI ha decorat una de les lletres grans de Santa Pola de color blau (la P).