El nostre col·le, guanyador del concurs de dibuix “Horts escolars”

Estem d’enhorabona i es que hem resultat guanyadors del concurs escolar de dibuix “Xarxa d’horts escolars” que es va proposar des de la regidoria de Medi Ambient als col·legis del municipi el passat mes d’abril.

El nostre dibuix guanyador representarà la imatge de la xarxa d’horts. A més, com segons les bases del concurs en cada centre només es podia presentar un únic dibuix, el nostre ha sigut la més votada per dues ocasiones, el de tots els col·legis presentats i lògicament el concurs intern del col·le, el qual no va ser una elecció fàcil perquè havien molts dibuixos creatius i espectaculars.

El jurat, formada por un tècnic de medi ambient, un d’educació, un d’infraestructures i l’arquitecta municipal, es reuniren el 24 de maig a les 12.30 a l’Ajuntament per a realitzar la votació. En una primera elecció van quedar tres dibuixos finalistes atorgant una puntuació de l’1 al 10 cadascun dels membres a tots els dibuixos presentats.

En la valoració final, el resultat va donar com a guanyador al dibuix del CEIP VICTORIA KENT, amb 29 punts (27 punts el segon i 22 el tercer).

Tots els dibuixos presentats rebran un premi de material de dibuix i l’acte de lliurament es realitzarà el 9 de juny a les 18 hores en el Saló de Plens, i els premis els donarà el Regidor de Mig Ambiente i l’Alcalde. A causa de les restriccions del COVID l’aforament està limitat a 20 i els assistents seran els acompanyants de les alumnes guanyadores.

Enhorabona a la guanyadora que representa al nostre centre i a tots els participants que es van esforçar i van participar amb els seus esplèndids dibuixos. Per a nosaltres sou tots guanyadores i guanyadors.

🏆✌💪👏👏👏👏👏