SERVEI PSICOPEDAGÒGIC MUNICIPAL

El Gabinet Psicopedagògic és un servei municipal d’orientació educativa, psicopedagògica i professional que desenvolupa la seua tasca en diferents àmbits. És un servei a càrrec de la psicòloga Rosa Mª Sepúlveda Moreno.

Des de l’àmbit educatiu, el Gabinet intervé en el centre d’educació infantil i primària de Museros i en l’Escola Infantil de Primer Cicle Municipal. Participa en el suport tècnic i en l’assessorament psicopedagògic en aquests centres en qüestions com:

• Assessora el professorat en el tractament de la diversitat i en el disseny de procediments i instruments d’avaluació en el procés d’ensenyament-aprenentatge.
  • Col·labora en la prevenció i detecció de les condicions que dificulten o faciliten el desenvolupament personal i el procés d’aprenentatge de l’alumnat i en l’elaboració de les adaptacions curriculars.
  • Realitza l’orientació psicopedagògica sobre el procés d’ensenyament-aprenentatge i sobre l’adaptació personal i social en l’àmbit educatiu.
  • Realitza l’avaluació i la valoració psicopedagògiques de l’alumnat amb necessitats educatives especials per a la determinació de l’escolarització més adequada i, si es cau, l’elaboració de la proposta d’adaptació curricular corresponent.
  • Participa en l’assessorament a les famílies i participa en el desenvolupament de programes formatius de pares de l’alumnat.

Horaris a l’escola:

Al CEIP Vicente Blasco Ibáñez:
• Edifici de primària: dilluns, dimecres i dijous de 09.00 h a 15.00 h
• Edifici d’infantil: dimarts i divendres de 09.00 h a 13.00 h

En cas de voler demanar cita prèvia amb Rosa Sepúlveda preguem crideu al 665 595 515 o envieu un correu a psicologa@museros.es