PERSONES AUTORITZADES ARREPLEGADA ALUMNAT

Tots els representants legals de l’alumnat del centre han d’emplenar el document per a autoritzar les persones que poden arreplegar als mateixos al llarg de la jornada escolar o en acabar la mateixa.

Existixen 2 documents en funció del curs en el qual estiguen matriculats:

1. Per a Infantil i 1r, 2n i 3r de Primària atés que no poden anar-se a casa soles en cap concepte.
  2. Per a 4t, 5é i 6é de Primària on els representants legals poden decidir si es van sols o detallar qui està autoritzat a arreplegar-ho en cas contrari. Si s’autoritza a eixir solos, només servix per al final de la jornada escolar.

En cas de malaltia de l’alumnat dins de l’horari escolar, sempre ha de vindre una persona autoritzada a arreplegar-lo. És per això, que en la fulla d’autorització cal fer-les constar sempre.