HORT ESCOLAR

L’Hort  és una eina intergeneracional on els xiquets i xiquetes sempre van a aprendre, l’Hort ens obri una porta a l’espai del coneixement, des del cicle lunar i com aquest influeix en l’agricultura, fins l’incidència que pot tindre una xicoteta formiga, que pel seu tamany podria parèixer innofensiva.

Amb l’hort podem treballar totes les àrees curriculars mltidisciplinariament, respectant el mediambient i adonant-nos de la nostra incidència en l’entorn, la necessitat de crear una   consciencia mediambiental de conservació i respecte.

L’hort escolar és un espai educatiu idoni per a acostar als alumnes, majoritàriament urbans, a un nombre extens d’experiències en entorns naturals imprescindibles per a un desenvolupament  íntegre. Trobem en l’hort una eina didàctica que pot utilitzar-se en tots els nivells educatius i en  àrees molt diverses, treballant tant temes transversals com curriculars i/o extracurriculars. L’hort escolar és un espai educatiu adient per tal d’acostar els alumnes a experiències en entorns naturals imprescindibles per al desenvolupament integral de les persones.