INFORMACIÓ GENERAL

Qui som?

El centre educatiu Vicente Blasco Ibáñez situat a Museros és un espai dedicat a l’educació de qualitat dels xiquets i xiquetes de la localitat. Comptem amb instal·lacions dividides en dos edificis, un dedicat a infantil i un altre a primària. El nostre equip docent treballa diàriament per a oferir un ensenyament integral i personalitzat a l’alumnat.

El nostre professorat s’esforça per brindar un ambient educatiu enriquidor i segur. Valorem l’esforç i dedicació de cadascun del nostre alumnat, treballant en conjunt amb les famílies per a garantir d’un ambient d’aprenentatge positiu.

En el centre educatiu Vicente Blasco Ibáñez de Museros, ens comprometem a continuar millorant i adaptant-nos a les necessitats de la comunitat educativa. La nostra prioritat és el benestar i el desenvolupament acadèmic i personal de cadascun dels estudiants, fomentant els valors de respecte, solidaritat i esforç.

A més, si els pares desitgen obtindre més informació sobre les noves instal·lacions, poden visitar la pàgina “PROJECTES EDUCATIUS” en el nostre lloc web. Allí trobaran tots els detalls i especificacions sobre les instal·lacions disponibles per als seus fills!

Uneix-te a la nostra comunitat educativa i descobrix tot el que podem oferir-te!