ERASMUS + (Dia 2)

Dia 2. A l’arribada al centre a les 8:00 hem vist la rutina d’entrada; la directora ha fet la benvinguda a tot l’alumnat, iniciant la jornada. Un alumne realitza una oració realigiosa, ordenats en fila i fent el señal de la creu. Després tot l’alumnat va a classe molt content i animat.

Hem assitit d’observadors a les sessions d’anglés. Tenen una plataforma virtual (ministerial) on la professora penja informació i tasques per a realitzar en casa, https://e-me.edu.gr/. És similar a Aules però amb altres funcionalitats.
En classe han estat participant en un projecte de construcció d’una vivenda en la lluna organitzat per la NASA. Han dissenyat en 3D diferents edificis amb eines digitals (Tinkercad) i les han presentat al concurs.
Hem comprovat que la practica oral d’anglès és molt exito. L’alumnat pot treballar de manera autónoma al centre, així com realitzar sesssions de clase invertida. Amb l’ús de les diferents Apps de la plataforma, les mestres d’anglés poden treballar les diferents competències lingüístiques al llarg de les diferents sessions.

També ens hem reunit amb les “Shadow Teacher”, que equivaldría a les mestres de PT/AL, però amb una dedicació més exclusiva a l’alumnat que ho requereix. Al mateix temps dediquen més temps a la realització d’adaptacions metodològiques i de materials, buscant el millor moment per fomentar l’autonomia de l’alumnat dins del grup.