Dia 2. A l’arribada al centre als 8.00 hem vist la rutina d’entrada; la directora ha fet la benvinguda a tot l’alumnat, iniciant la jornada. Un alumne realitza una oració realigiosa, ordenats en fila i fent el senyal de la creu. Després tot l’alumnat va a classe molt content i animat.

Hem assitit d’observadors als sessions d’anglés. Tenen una plataforma virtual (ministerial) on la professora penja informació i tasques per a realitzar a casa, https://e-me.edu.gr/. És similar a Aules però amb altres funcionalitats.
En classe han estat participant en un projecte de construcció d’una vivenda en la lluna organitzat per la NASA. Han dissenyat en 3D diferents edificis amb eines digitals (Tinkercad) i els han presentat al concurs.
Hem comprovat que la practica oral d’anglès és molt exito. L’alumnat pot treballar de manera autònoma al centre, així com realitzar sesssions de classe invertida. Amb l’ús dels diferents Apps de la plataforma, els mestres d’anglés poden treballar els diferents competències lingüístiques al llarg dels diferents sessions.


També ens hem reunit amb els “Shadow Teacher”, que equivaldria als mestres de PT/AL, però amb una dedicació més exclusiva a l’alumnat que ho requereix. Al mateix temps dediquen més temps a la realització d’adaptacions metodològiques i de materials, buscant el millor moment per fomentar l’autonomia de l’alumnat dins del grup.

