Projecte d’innovació educativa de Robòtica

CEIP Teixereta

A l’escola duem a terme un projecte d’innovació educativa de robòtica que s’inicia a infantil i acaba a sisé de primària. Aquest curs l’hem inclosa en el projecte interdisciplinari del centre utilitzant la metodologia STEAM. Així aconseguim que els alumnes posen en pràctica a traves de la robòtica els conceptes que aprenen a altres assignatures com a matemàtiques, ciències o plàstica.

Pensament computacional

Està íntimament relacionat amb aprendre programació, un coneixement bàsic en els perfils professionals del futur més immediat.

Treball en equip

Fomenta el treball en equip perquè el protagonistano és el xiquet, sinó el resultat del treball de grup, això és, el robot educatiu al qual aconsegueixen dotar de funcionament.

Pensament lògic

Afavoreix l’adquisició de coneixements científics i el pensament lògic, gràcies a la resolució de problemes i reptes matemàtics d’una forma divertida.