formacion dialogica

 
FORMACIÓ DIALÒGICA
 
DEL PROFESSORAT
 
 Realitzem tertúlies pedagògicas com activitat de formació permanent del professorat dins de la perspectiva dialògica de l’
 
aprenentatge. 
 
Per què? 
 
Les professores i els professors que volem desenvolupar les actuacions educatives d’ èxit hem de formar-nos en aquestes. Per això cal 
 
aprofundir en les bases científiques, teòriques i en les evidències avalades per la comunitat científica internacional.
 
 
 
No podem experimentar amb el nostre alumnat, es necessari anar directament a les pràctiques que han demostrat  que aconsigueixen els
 
millors resultats.
 
 
 
Per això seleccionem directament:
 
– artícles de les revistes mes rellevants a nivell internacional
 

– els resultats de les investigacions de més alt rang sobre educación

 

  

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies