ACTIVITATS 2010-2011

EL CASTELLET DE BERNABÉ

El passat 11 de novembre els alumnes de 5é realitzaren una visita guiada al jaciment iber del Castellet de Bernabé. Previ a la visita confeccionaren un pes de teler amb la inscripció del seu nom en escriptura íbera. La visita es completà amb un treball sobre la cultura íbera. Esta eixida forma part d’una serie en les quelas es pretén conèixer de la forma més vivencial la història i el patrimoni que tan propers tenen els nostres alumnes.

EXPOSICIÓ D’INSTRUMENTS A L’AULA DE MÚSICA

Els xiquets de Segon, Quart i Cinquè de Primària en el Primer Trimestre han presentat a tots els seus companys els seus instruments de pròpia elaboració. El resultat ha sigut magnífic. Quina meravella!!

DIA DE L’ARBRE

El passat 25 de febrer, els alumnes de 5é vam anar a plantar un arbre, va ser un dia molt divertit on compartirem l’experiència amb alumnes de 5é de les altres escoles de Llíria. Ho vam passar genial gaudint de la natura, ens donaren un llongo i suc de taronja i en acabar ens donaren un arbre per a plantar-lo en casa. Una experiència per a repetir!. Prèviament a l’excursió va vindre al centre una educadora per a conscienciar-nos de la importància que té mantindre el bosc net per a la supervivència de tot l’ecosistema, vam veure un documental i vam fer unes activitats en classe.