HORT ESCOLAR INCLUSIU

Amb el projecte “ Horts escolars llavors per a l’aprenentatge “ volem d’una manera natural ,igual que les llavors despertar la sensibilitat social inclusiva en els nostres alumnes /as.

En el desenvolupament d’este projecte participen alumnes /as de 4t de la nostra escola i del centre d’educació especial d’Encarnación.

Este projecte educa als xiquets i xiquetes en el respecte a la diferència, la tolerància cap al proïsme, i al seu torn,fomenta la inclusió de la diversitat funcional en la societat , desenvolupant-se en trencada alumnes-as -professors,famílies i resta de contextos.

HORT SANT PASQUAL

Ja tenim en marxa el nostre Hort.
Primer ho hem pintat de blanc. Després, amb ajuda d’algunes famílies de l’AMPA ho hem decorat.
I ja per fi hem plantat fulles de roure i bledes.
Van vindre els nostres amics d’Encarnación a ajudar-nos a plantar i regar.
Gràcies per la vostra ajuda, sense vosaltres no seria possible dur a terme este gran projecte.

El nostre hort creix.