CURS 2023 – 2024

VIATGE FI DE CURS: PLA D’ESTIVELLA

AULA DIDÀCTICA SALVADORA SANCHO XATIVA

Els alumnes de 3r han visitat l’aula didàctica de la música d’arrel tradicional Salvadora Sancho. És un projecte de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport educatiu innovador i de qualitat que pretén acostar a l’alumnat a la música i cultura popular valenciana.

VISITA A LA BIBLIOTECA

Els alumnes de 3r hem anat a visitar la biblioteca. Ens van ensenyar les instal·lacions, despres vam poder gaudir d’un contacontes i vam fer un taller molt artístic.

TROUBLE IN THE JUNGLE

El 14 de febrer els alumnes i alumnes de tercer i cinquè han gaudit de l’obra de teatre “Trouble in the Jungle” a l’auditori de Torrent.

ACTIVITATS INCLUSIVES

Durant aquest curs anem a relitzar algunes activitats amb el centre d’educació especial La Encarnación.

QÜESTIONARI DE CONTEXT

Alguns i algunes alumnes de sisè ens han ajudat a fer els Qüestionaris de context de conselleria.