EL SO DEL FANG
L’alumnat d’infantil va iniciar un projecte del Consorci de Museus de la Generalitat, basat en
despertar les oïdes, trobar sons i crear música amb argila. És un projecte que he, realitzat al llarg de
tot el curs. En el 1r trimestre vam realitzar diferents dinàmiques per a despertar l’oïda
En el 2n trimestre continuàrem despertant l’oïda amb uns cascavells de fang. L’alumnat de cinc
anys ha fet cascavells amb altres materials reciclats i naturals. A més, amb diferents propostes hem
vist diferents tipus de fang, hem pensat com podríem utilitzar-lo…, inclòs l’hem escoltat quan està
sec i entra en contacte amb l’aigua.
Finalment al 3r trimestre l’alumnat ha practicat amb les possibilitats del so de diferents materials, del
nostre cos i amb el xilòfon de fang i fusta. A més, hem conegut les partitures gràfiques, creant-ne
una de manera conjunta.
TEATRE INFANTIL 5 ANYS: UNA MANADA UNIDA
Aquest trimestre ens hem creat i produït un teatre de llums.
El procés amb el qual vam començar el nostre projecte va ser a partir de crear el nostre propi conte
o història, amb unes idees principals, i vam deixar que l’alumnat, amb una pluja d’idees crearà la
seua pròpia història
Vam repartir els personatges i començar els assajos. L’obra final és un treball fet al llarg del
trimestre i relacionat també al projecte de centre. També hem treballat l’expressió corporal, la
modulació de la veu, la personalitat de cada titella, les llums i ombres, la música i sobretot el treball
en equip.
Valore molt positivament la implicació en tot el procés, ja que ha sigut molt significativa per a ells i
elles i els valors de la història els han interioritzat d’una manera o una altra, dins d’un treball
interdisciplinari, on hem participat tutor i l’especialista d’educació física.
EIXIDA A VIALDEA
El divendres 16 de maig, l’alumnat d’infantil 3,4 i 5 anys va fer l’eixida de fi de curs a Vialdea.
Algunes de les activitats que va fer el nostre alumnat son:
- Circuit de cotxes i motos pels carrers de l’aldea.
- Bombers i reciclatge.
- Viatge en tren amb animació de Carles “el guai”.
- Jocs de classificació de residus i reciclatge.
- Joc de “La Ocleta”, reconeixement de normes de seguretat vial i guinyol amb Popo i Ninonino.
- Passeig pel carril bici en plasmacar/tricicle.
Va ser una eixida molt interessant i on vam aprendre molt, a més a més, van gaudir i ho vam passar molt be.





TALLERS DE JOCS TRADICIONALS
Dimecres 16 d’abril, l’alumnat d’infantil hem realitzat uns tallers de jocs tradicionals amb la companyia d’alguns dels nostres avis i àvies.
Els jocs que hem fet son:
- Mocadoret
- Xapes
- Birles
- Jocs de taula
- Cadireta
Per tal de realitzar els diferents jocs, hem fet grups internivell i en cada joc hem trobat uns avis i àvies, que ens han explicat els jocs i han compartit joc amb nosaltres.
Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit molt de compartir un ratet amb ells i elles.






TALLER INTERGENERACIONAL
Aquest segon trimestre hem fet la primera visita a la Unitat de Respir de Vilafamés de les diveses visites que farem en aquest taller intergeneracional on participem tot el cicle d’infantil.
Tant els xiquets i xiquetes com les persones de la 3ª edat, ens hem conegut i compartit històries i diferents ativitats.
Hem gaudit molt, i ja tenim moltes ganes de tornar.
Infantil 5 anys




Infantil 3 anys




LA CASTANYERA I TALLERS FAMILIARS DE LA TARDOR
Per fi ha arribat el dia de celebració!!
Divendres 22 de novembre, a l’escola hem celebrat la castanyera. Al matí ens han visitat i ens han contat el conte, a més a més, la castanyera ens ha acompanyat en el nostre esmorzar de la tardor.

A la vesprada hem rebut la visita de les famílies per tal de realitzar els tallers de la tardor. Ha estat molt guai i ens hem divertit molt.

VISITA AL MUSEU AMB L’ESCOLA
CEIP ENRIQUETA AGUT
El 24 d’octubre vam gaudir d’una jornada escolar molt bonica i enriquidora. Vam realitzar una excursió juntament amb el CEIP Enriqueta Agut de Castelló.
Vam visitar el museu i vam fer un taller d’art. També vam compartir l’hora de dinar i de joc. Per a finalitzar, els vam convidar a la nostra classe, on vam dur a terme una activitat conjunta ensenyar llocs importants del nostre poble.




