XARRADA ONG YOUCANYOLÉ
Avui divendres 19 de desembre ha vingut Patricia a l’escola, ens ha fet una xarrada sobre la solidaritat i l’empatia.
Ens ha ensenyat fotografies de com viuen els xiquets i xiquetes a Kènia, ja que no tenen centre escolar, sinó el baix d’una casa, on un xic voluntàriament els ensenya continguts bàsics.
Patri està en una ONG que s’anomena YOUCANYOLÉ i mitjançant ella i tot el voluntariat, faran arribar els diners del mercat solidari del dilluns 22 de desembre, per comprar material escolar per a aquesta xicoteta escola.
Des de l’escola de Vilafamés estarem orgullosos que puguen escriure, llegir i aprendre amb material que els pugem aportar nosaltres.
Gràcies, Patricia, feu una gran feina!



Creem màgia amb Casa Intur
En aquestes dates tan especials, hem gaudit de la mà de Casa Intur d’una activitat creativa i màgica: pintar una bola de Nadal amb paper de seda. Amb color vius i molta imaginació, hem convertit una simple bola en una peça única que ompli de llum i alegria qualsevol arbre nadalenc.
Gràcies a totes les persones que han participat i han compartit aquest moment tan especial. Junt fem que la màgia del Nadal siga més gran.






MANUALITATS AMB EL RINCONET
Divendres 5 de desembre el Rinconet ha vingut a l’escola per preparar manualitats, per vendre al Mercat Solidari del dia 22 d’aquest mes.
Són experts i expertes en aquesta temàtica i ens han mostrat una vegada més la seua creativitat.
Desde infantil fins a primària tothom ha gaudit d’aquesta experiència tan enriquidora.






TEATRE ALUMNAT 5É I 6É I RINCONET
Obra: “Nerea i Martina i el batec de les papallones”
Sala Quatre Cantons
Dijous 18 de desembre a les 15:15h
Sessió per a les famílies.
GIMCANA INTUR
L’empresa Casa Intur ha organitzat una divertida gimcana per a l’alumnat de 4t, 5é i 6é de Primària. Hem gaudit d’una estona plena de reptes, treball en equip i moltes rialles!
Gràcies per fer-nos passar una jornada tan especial.





TALLER D’EXPERIMENTS: SLIME
Els xiquets i xiquetes de 1r, 2n i 3r de primària s0ho van passar d’allò més bé en el taller de fer slime!
Una activitat plena de colors, textures i molta diversió!
Tot açò forma part delnostre projecte amb Casa Intur, que aposta per l’aprenentatge vivencial i creatiu.
Gràcies per confiar en nosaltres.




MEETING SPECIAL OLYMPICS CASTELLON 2025
Avui Dimecres 8 d’octubre la nostra escola ha celebrat la jornada MEETING SPECIAL OLYMPICS CASTELLON 2025, esport per alumnat amb discapacitat.
S’ha preparat un exposició, hem fet jocs el cicle superior junt amb el Rinconet i hem dut la flama, tota primària fins a l’ajuntament, realitzant relleus per a que la majoria la poguera dur.
Ens ha acompanyat un esportista local, Cristian Ibáñez, que també ens ha ajudat amb l’activitat.
Després Xavier Allepuz ens ha fet un xicoteta reflexió del 9 d’octubre, per continuar valorant la nostra llengua.







PASSEM PÀGINA
Iniciem un nou curs amb ganes, il·lusió i amb un projecte de literatura infantil, que l’hem anomenat PASSEM PÀGINA.
Primer dia de cole i el nostre alumnat ja s´ha mostrat molt motivat amb les primeres activitats:
- Conta conte
- Qui és qui
- Herdbanz
- Mural Joc motriu i auditiu
- Exposició
El professorat ha rebut a l’alumnat amb una xicoteta posada en escena de contes coneguts.
Un primer dia especial per aquest curs 2025/2026.











