Us comuniquem les novetats més importants referents a la gestió de casos Covid en els Centres Educatius, segons instruccions d’avui dia 21 de febrer:
– A partir d’ara, la comunicació del tancament de l’aula només es realitzarà , quan siga confirmada pel departament de salut corresponent a l’arribar al 20% o més de casos positius en 7 dies.
– La indicació de quarantena domicilià ria només correspon a les persones positives i als contactes Ãntims que siguen especialment vulnerables, cuidadors d’aquests, dones embarassades, personal sanitari o sociosanitari, i serà determinada pel personal sanitari.
Per tant, en els altres casos, els convivents de casos positius confirmats (alumnat, professorat i un altre personal que treballa en el centre educatiu) no han de realitzar quarantena domicilià ria i hauran d’acudir al centre educatiu.
L’única excepció a l’assistència de l’alumnat al centre serà quan la seua aula haja sigut tancada per decisió de les autoritats sanità ries, en els casos en els quals el departament de salut pública haja acordat el tancament.
