PROJECTES ERASMUS+ curs 2024/25

La nostra escola participa en el projecte ERASMUS+ KA1, en el que els i les nostres mestres participen en cursos desenvolupats als diferents països d’Europa i continuen formant-se per millorar la nostra escola i aportar novetats que milloren el futur del nostre alumnat.

FEBRER 2024

Florència – Tere i Gràcia
“English couse”

Tere i Gràcia han estat a Florència i han fent un curs d’anglès en el que han pogut perfeccionar la llengua i a més conèixer altres païssos i fer contactes amb altres mestres de tota Europa.

FEBRER 2024
DUBLIN – Rosa i Delmi
“Artifical Intelligence for Education”

Delmi i Rosa han estat a Dublin fent un curs d’Intel·ligència Artifical aplicada a l’educació. Aquest ha sigut molt interessant per a la tasca docent, la programació i l’organització, ja que amb la IA podem programar, buscar informació i recursos… a més hem fet contacte amb altres docents de tota Europa amb els que poder compartir el nostre dia a dia.

MARÇ 2024
BUDAPEST – Isa i Gema

“Brain Based Learning: understand how students really learn”

Les nostres companyes han estat a Budapest a un curs sobre com funciona el pensament de l’alumnat amb activitats pràctiques per analitzar com aprenen els xiquets i xiquetes i aprendre a potenciar l’aprenentatge significatiu.

MAIG 2024

CROÀCIA – Pepita i Esther

“School visits in Croatia”

Hem estat a Croàcia visitat escoles d’Educació Primària i analitzant el seu sistema educatiu i la seua forma d’organitzar-se i treballar. Ens ha enriquit molt poder veure altres formes de treball no tant distintes a les nostres a la vegada que diferents. Açò ens fa mirar amb altres ulls i iniciar algun canvi a la nostra escola.