Llibres de text
Xarxa de llibres
Per poder ser membre de la Xarxa de llibres cal que accediu a la web i empleneu la vostra sol·licitud. L’heu de fer arribar a la secretaria i el centre us la tornarà segellada.
Aquest tràmit només s’ha de fer amb l’alumnat que accedeix per primera vegada a l’etapa d’educació primària.Instruccions per accedir per primera vegada a la xarxa de llibres
Llistat de llibres de text i material escolar
Consulta el llistat de llibres de text per al curs 2025 – 2026.






Així com el material escolar comú que necessitarà l’alumnat de 3r a 6é!
- Un estoig amb: colors de fusta, dos llapis, una maquineta de fer punta (amb caixeta per a arreplegar), una goma, un bolígraf blau, un bolígraf negre i un bolígraf roig esborrables.
- Una caixa de retoladors.
- Una barra gran de pegament.
- Unes tisores.
- Regle, esquadra, cartabó, compàs i semicercle
- Llibretes d’espiral normal (cuquet), sense foradar:
- Castellà: una llibreta d´una línia de grandària foli de tapa blava (a 3er de dues línies).
- Valencià: una llibreta d´una línia grandària foli de tapa groga (a 3er de dues línies).
- Matemàtiques: una llibreta quadriculada de grandària foli de tapa roja.
- Coneixement del medi: una llibreta quadriculada de grandària foli de tapa verda( en 3er llibreta de dues línies).
- Bloc de dibuix tamany A4.
- Carpeta de fundes microperforades A4
- Activity Book d’anglès (mirar ISBN segons el curs en el llistat de llibres)
- Bosseta E.F.
MOLT IMPORTANT:
És obligatori portar el material a classe marcat amb el nom de l’alumne/a, emprant una etiqueta o retolador permanent.
Es recomana revisar el material de l’any passat, per si es pot aprofitar alguna cosa que estiga en bon estat. A banda del material d’aquest llistat, cada tutor/a i/o mestre/a especialista, demanarà material més específic per a la seua aula durant la primera setmana de setembre.
