PROA+

Aquest centre desenvolupa mesures en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència – Finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU

El CEIP Sant Blai porta a terme un Programa per a l’Orientació, Avanç i Enriquiment Educatiu en centres d’especial complexitat educativa anomenat PROA+. Té com a finalitat recolzar l’èxit educatiu de l’alumnat, especialment del vulnerable, mitjançant l’aportació de recursos i formació als centres amb majors dificultats:

Al centre portem a terme diferents activitats palanca d’acord amb les necessitats del nostre centre:

• GESTIÓ DEL CANVI: La finalitat de l’activitat és iniciar la transformació educativa en el centre.

• XARXA EDUCATIVA: Es tracta d’optimitzar la qualitat educativa per a respondre a les demandes actuals i fomentar el desenvolupament d’una educació compartida i de qualitat.

• DOCÈNCIA COMPARTIDA: L’objectiu és assegurar una atenció més individualitzada a tot l’alumnat, especialment al més vulnerable, mitjançant dos docents a l’aula.

• ACTIVITATS DE REFORÇ DE LA COMPRENSIÓ LECTORA: Es tracta de potenciar i optimitzar les activitats de reforç de la comprensió lectora.

I Fireta de llibre 2023
II Fireta de llibre 2024