Propostes i projectes

PROJECTES INTERDISCIPLINARIS EN PRIMÀRIA

El treball per projectes és una metodologia que permet a l'alumnat pensar, investigar, aprendre dels seus errors, dels companys i d'aquesta manera fomentar el ser crítics i competents.

L'interès escollit pot ser proposat per la mestra o triat lliurement pels i les alumnes. Per a això, es respectaran els temps i els ritmes del grup classe i s'introduiran en el moment que el grup estiga madurativament preparat.

Inclou eixides temàtiques vinculades als projectes a espais propers com Les Coves de La Valltorta (Projecte d'història) o El Planetari (Projecte de l'univers), FACSA (Projecte el cicle de la'igua), Els Masets (Projecte dels sectors econòmics), etc.

20230117_090754

PROPOSTES I PROJECTES INTERDISCIPLINARS EN EDUCACIÓ INFANTIL

Les propostes d'aula permeten ampliar les relacions entre iguals i amb els adults, experimentar/explorar/actuar de manera autònoma a través de l'acompanyament individualitzat d'un adult i elegir el tipus d'activitat segons els interessos i necessitats.

IMG-20230329-WA0043