Setmana Cultural

2 (1)

DIADEL LLIBRE/BOOK DAY

Per SARA, BARKER-COOK BAGANT | 8 de maig de 2024

Dimarts passat, 23 d’abril de 2024, vam celebrar en el centre el Dia del llibre. L’alumnat va realitzar apadrinament lector, marca pàgines, BOOKFLIX i, a la vesprada, cada nivell va llegir poesies a la resta de l’alumnat.

TORNEO AJEDREZ

Per SARA, BARKER-COOK BAGANT | 8 de maig de 2024

Los pasados días 26, 27 y 28 de abril en Alicante el equipo de ajedrez del centro disputó una competición y logró resultados muy buenos. CRÓNICA del CEIP Sanchis-Yago en el Campeonato Nacional de Colegios de ajedrez.Aquí nuestros enfrentamientos:En la primera ronda siendo del ranking de abajo, ganamos a la escuela de Ajedrez Molivent de … Llegir més

MENÚ DE MAIG

Per SARA, BARKER-COOK BAGANT | 3 de maig de 2024

Hem actualitzat els nostres menús del menjador per a totes les vostres necessitats! Tenim el menú sense gluten, lactosa, fruits secs i sense carn de porc perquè no os hàgeu de preocupar de res!

La escuela durante esta semana trabaja interniveles actividades vinculadas a la lectura, el teatro, el deporte, el arte y el plurilingüismo yla interculturalidad. Se fomenta el trabajo en equipo, la responsabilidad, la creatividad y el sentimiento de pertenencia e identidad de escuela.