Setmana Cultural

2 (1)

VISITES BIBLIOTECA RAFALAFENA

Per SARA, BARKER-COOK BAGANT | 6 d'agost de 2024

Dins del nostre Pla de Foment Lector, a més de padrins lectors, storytelling, tertúlies i el reading pla, hem inclòs les visites a la biblioteca Rafalafena per a tots els nivells del centre. L’actuació ha sigut un èxit i el curs 24-25 continuarem realitzant estes  visites perquè l’alumnat i les seues famílies puguen gaudir de … Llegir més

SANCHIS RADI i ESCOLA FA RÀDIO

Per SARA, BARKER-COOK BAGANT | 6 d'agost de 2024

Este mes de juny hem realitzat el nostre últim programa de Sanchis Ràdio i l’alumnat de sext de primària ha acudit a la Universitat Jaume I ha realitzar un programa de ràdio. El resultat ha sigut molt satisfactori i el pròxim curs tornarem a posar-lo en marxa amb més energia si cap. Enhorabona als participants … Llegir més

PIIE 23-24 ALIMENTACIÓ SALUDABLE I ELS NOSTRES MENJARS

Per SARA, BARKER-COOK BAGANT | 6 d'agost de 2024

Durant este curs escolar el nostre alumnat d’infantil 4 anys, primer, tercer i quint de primària han gaudit del nostre hort i diferents tallers (hotel d’insectes, reforestem el Mediterrani, les nostres plantes, cultius de tardor-hivern i primavera-estiu, art amb pinchos de fruita) dins del nostre projecte d’innovació bianual. Fantàstic treball en equip amb Lucia d’Ecoescoles, … Llegir més

La escuela durante esta semana trabaja interniveles actividades vinculadas a la lectura, el teatro, el deporte, el arte y el plurilingüismo yla interculturalidad. Se fomenta el trabajo en equipo, la responsabilidad, la creatividad y el sentimiento de pertenencia e identidad de escuela.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies