ACTE DE CLAUSURA DEL CURS DEL CONSELL DE LA INFÀNCIA I L’ADOLESCÈNCIA

Dimecres passat 12 de juny a les 18h en el Saló de Plens de l’Ajuntament de Castelló de la Plana, es va celebrar l’acte plenari de clausura del curs del Consell de la Infància i l’Adolescència. La nostra consellera Sarah Mudarra va participar i també la nostra antiga alumna Mar Moreno.

Este òrgan de participació permet canalitzar les demandes del nostre alumnat i exercir la participació democràtica acciones per a millorar la nostra ciutat i els centres educatius.