Econòmica

La comissió de gestió econòmica està constituïda, com a mínim, per la Directora, la secretària, un professor o professora i un pare o una mare , triats entre els membres del Consell Escolar per cadascun dels sectors respectius. La comissió de gestió econòmica formularà propostes a l’equip directiu per a l’elaboració del projecte de gestió i del pressupost del centre docent. Així mateix, analitzarà el desenvolupament del projecte de gestió i el compliment del pressupost aprovat i emetrà un informe que s’elevarà, perquè en prengueu coneixement, al Consell Escolar i al Claustre del professorat. També emetrà un informe previ, no vinculant, a l’aprovació per part del Consell Escolar del pressupost del centre i de la seua execució.