Convivència i igualdad

• La Comissió de Convivència està formada, almenys, per la Directora, la cap d’estudis; representants de mestres i mestres, representants de famílies, representants de l’alumnat, triats entre els membres del Consell Escolar per cadascun dels sectors respectius.
  • Competències de la Comissió de Convivència.
  • · Garantir una aplicació correcta de la legislació vigent en temes de drets i deures d’alumnat.
  • · Imposar les mesures correctores previstes a les conductes contràries a les normes de convivència del Centre.
  • · Vetlar pel compliment efectiu de les mesures correctives.
  • · Assessorar la directora en determinats casos sobre l’aplicació de mesures correctores i sancions.
  • · Estudiar amb urgència els problemes que pogueren produir-se i la seua resolució, així com l’aplicació de correctius.
  • · Vetlar perquè existisca un clima de convivència, disciplina i respecte en el Centre.
  • · Estructurar llits per a dones suport a les conductes i comportaments que afavorixen individual i/o col·lectivament la convivència en el centre.