Comissió esportiva i saludable

COMISSIÓ ESPORTIVA

La Comissió Esportiva és un òrgan format per membres de tots els cicles del CEIP Sant Blas que s’encarrega de l’organització i gestió de programes, activitats i jornades relacionats amb l’esport i els hàbits saludables. Té com a objectiu principal facilitar els recursos, programes i activitats esportives necessàries per a generar hàbits esportius i saludables en l’alumnat.

Des d’esta Comissió pretenem impulsar, actualitzar i augmentar la pràctica esportiva, facilitar el coneixement de diferents modalitats esportives, sensibilitzar per a la pràctica esportiva respectuosa amb el mitjà tant natural com cultural. Tot això mitjançant la realització d’activitats diverses d’acord amb les necessitats de l’alumnat, facilitant l’accés a la pràctica esportiva. De la mateixa manera intentem oferir programes de multiesport, subvencionar part de la participació en algunes activitats multiesport, organitzar jornades esportives i de convivència així com realitzar i dur a terme programes i projectes relacionats amb l’activitat fisica i l’esport.