El CEIP SAN ANTONIO té servei de menjador. Dóna servei en dos emplaçaments per atendre a l’alumnat d’infantil i primària. L’elaboració del dinar es realitza en la cuina del propi centre complint amb la normativa vigent. S’elaboren menús atenent a les al.lèrgies i intoleràncies dels comensals. Tres cuineres i monitors qualificats presten el servei per a atendre als usuaris. L’alumnat assistent compta amb un Pla d’activitats educatives. Tot el seguiment es podrà fer mitjançant un programa informàtic que les famílies podran descarregar en suport digital. L’empresa que gestiona aquest servei es IRCO S.L.

L’encaregada del menjador és la professora Patricia Gallego Domínguez ( 03005197.secretaria@edu.gva.es )