Degustació "Menú Cuinatur"

L’empresa del menjador del col.legi ha oferit a les delegades i delegats de totes les classes,  una degustació d’alguns dels plats que s’ofereixen en el menú que dia a dia mengen els nostres alumnes.

Amb la presència d’un cuiner i d’un nutricionista s’ha trasmés a mares i pares les tècniques de cada plat, així com la procedència i temporalitat dels aliments.

D’aquesta manera, el col.legi i l’empresa del menjador pretenem que es conega cada vegada més la nostra proposta de MENJADOR SALUDABLE I SOSTENIBLE.

Defineix la imatge destacada

Ecoescoles-Ecobicis

Els alumnes de 5é i 6é d’Educació Primària, han participat en els tallers que s’organitzen des de l’Ajuntament, per a fomentar l’ús de la bicicleta entre els escolars.

Al mateix temps es fomenta que coneguen totes les normes i les mesures de circulació vial,  per a circular amb més seguretat.

Gràcies Borja (monitor).

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies