Preparant la tornada al cole més especial

Estimada Comunitat Educativa i famílies nouvingudes del CEIP Roís de Corella:
Estem preparant i duent a terme el Pla de Contingència per a que l’inici de curs siga una tornada a un espai segur i amb les millors condicions.
Les instruccions que tenim fins ara van encaminades a que el 7 de setembre hi haja un començament de curs presencial de tot l’alumnat de l’escola.
*En principi l’alumnat comprés entre 3 anys i fins 4t de Primària estaran considerats com a grup de convivència estables (grups bombolla), on no caldrà respectar distàncies de seguretat entre l’alumnat de la mateixa classe, però no es podran realitzar activitats amb altres grups, de diferents edats.
* L’alumnat de 5é i 6é de Primària seran grups no estables de convivència, per tant hauran de respectar sempre entre ells i entre ells i elles i el professorat, la distància de seguretat de 1.5m.
Es promouran activitats a l’aire lliure o nous espais d’aprenentatge a l’exterior.
També volem donar importància a les tecnologies i la digitalització en l’ámbit domèstic doncs la comunicació  amb les famílies i amb l’alumnat via telemàtica i correu corporatiu del professorat, serà una ferramenta que continuarà al curs 2020-2021 encara que l’educació siga presencial.
La intenció és que tothom tinga la previsió per si hi haguera un possible confinament, que es pogueren realitzar videoconferències tant per a reunions amb famílies com per a donar classe en horari lectiu sense que cap alumne es quedara fora.
L’alumnat de tres anys tindrà un període d’adaptació a l’escola com tots els cursos i es vetllarà per poder fer l’acompanyament de la millor manera possible però cal saber que, no estarà permesa l’entrada de famílies a les aules.
A partir del dia 1 de setembre informarem més detalladament de l’organització d’inici de curs i les normes a tenir en compte. Qualsevol consulta es podrà realitzar per correu electrònic 46004231@gva.es o amb cita prèvia 962826685.
Volem incidir en la importància de les comunicacions realitzades pel correu electrònic, circulars, la web del centre i pel nou canal de comunicació del col·legi Telegram, al qual us animem a subscriure’s: cal llegir-les amb molta atenció i respectar les dates d’entrega de documents en cas de ser necessari.
Per últim transmetre que l’equip directiu i el claustre de mestres dona resposta a les instruccions que la Conselleria d’ Educació emet coordinats sempre amb Sanitat.
Estem en una situació extraordinària on es prioritza la salut.
Bon estiu.
Atentament, l’equip directiu.