Vals menjador- Noves instruccions per resolució d'incidències

La iniciativa de Conselleria de dotar de Vals-Beques de Menjador, als alumnes amb 100% de la beca de menjador, ha tingut una gran acollida entre les famílies beneficiàries, però també és veritat que a algunes famílies els està donant molts problemes.
Des del dia de l’anunci al correu del col.legi han arribat les diferents problemàtiques presentades, les quals hem tractat de solucionar si estava al nostre abast, o posar la incidència en coneixement de la Conselleria per a que siguen ells els que li donen solució.
A persar de tot  encara continuen alumnes, als quals, no els ha arribat el val.
Hui, des de la pàgina que gestiona aquestes incidències ens comuniquen altres accions a portar endavant per aquestes famílies:

++++++En el supòsit que no haja rebut el SMS:
-Comprovar si les dades del Telèfon 1 ó principal són correctes. (mai un telèfon fix / si el telèfon és de prepagament també pot donar problemes), el qual ha de tindre un format correcte (sense caràcters estranys, espais, zeros o guions) i amb accés a internet. Si no es disposa de connexió a Internet, es poden descarregar el val en el mateix establiment de Consum o Charter on es vaja a realitzar la compra.
– Una vegada la família ha rebut el SMS, abans de bloquejar-lo, pot reexpedir-lo a un altre telèfon que dispose de connexió a Internet o que puga ajudar a la família si té dificultats amb l’idioma.
+++++++++En el supòsit que se li haja bloquejat el val i se li genere un nou SMS:
Tots aquells xecs “bloquejats” han d’esperar que Consum realitze el següent enviament de vals,
– Hi ha dues maneres de descarregar-se el val:
1- Mitjançant el NIA de l’alumne/a beneficiari/a de l’ajuda, així com el telèfon mòbil on han rebut el SMS,
2- Mitjançant el document del Sol·licitant 1, tal qual està gravat a ÍTACA, així com el telèfon mòbil on han rebut el SMS.