Val als BECATS del MENJADOR 100%

INSTRUCCIÓ RELATIVA A LA TRAMITACIÓ D’INCIDÈNCIES DEL VAL-BECA MENJADOR DE CONSUM

1. Rebreu un SMS (1 val) per a l’alumnat amb beca de menjador )1 per germà\a.
  2. Els vals estan personalitzats: en cadascun figura el DNI / NIE, nom i cognoms del pare / mare / tutor-a i el nom i cognoms del xiquets/a beneficiari.
  3. Al SMS apareix un enllaç que redirigeix a una web específica de Consum becamenjador.comunicacionesconsum.es, on se li demana al receptor del SMS que introduïsca:a) El DNI /NIE del pare / mare / tutor-a QUE FIGURAVA EN LA SOL·LICITUD DE BECA MENJADOR PER AL CURS 2019-2020 COM A PRIMER REPRESENTANT (molt en compte per evitar errors)b) El telèfon de contacte que vosaltres heu COMUNICAT AL CENTRE EDUCATIU, i està GRAVAT A ÍTACA (el que ha rebut el SMS).
  4.  El val només por ser utilitzat en compres efectuades en Consum i Charter, adquirint productes d’alimentació i higiene bàsics, per un import igual o superior als 60 € (abonant la diferència en el segon cas). S’ha de gastar tot en una vegada.

No s’admet el val com a mitjà de pagament per a compres de valor inferior.

1. Cada usuari disposa de tres intents per descarregar-se el val. Al tercer intent d’introduir les dades incorrectament, el sistema es bloqueja. 6. En cas de bloqueig, envieu un correu electrònic al centre 46004231@gva.es indicant  les dades del pare/mare, dades de l’alumne i explicant que us ha passat, quin número us ha donat error…….
  2.  El centre es posarà en contacte amb vosaltres per a resoldre la incidència.

Conselleria d’Educació
CEIP ROÍS DE CORELLA 46004231