Becats de menjador al 100%

Notícies de Conselleria: Els alumnes becats al 100% en l’ajuda del menjador escolar, rebran un val  compensatori per import de l’ajuda, mentre dure aquest confinament.
El que sabem, és que no s’ha d’anar a arreplegar a cap lloc, segurament Conselleria us l’enviarà als vostres mòbils, encara que no sabem exactament com.
Us deixem tota la informació donada per la Conselleria d’Eduació.
“La solució que ha adoptat Educació de la Generalitat per als vora 60.000 alumnes en aquesta situació de vulnerabilitat és la d’emetre ‘vals beca menjador’ de compra gratuïta de productes alimentaris als establiments de les cadenes Consum i Charter. Cada ‘val beca menjador’ té un valor de 60 euros per estudiant.
Durant els pròxims dies, les famílies de cada alumna o alumne beneficiari de l’ajuda de menjador rebran els primers vals per un total de 60 euros equivalents als primers 15 dies sense classes presencials, per a cada fill/a beneficiari. D’aquesta manera els podran bescanviar per aliments als establiments que tinguen més pròxims de la cadena Consum / Charter.
El ‘val beca menjador’ és intransferible i va dirigit al pare, la mare o tutor/a de l’alumne beneficiari i cal presentar el DNI per a fer-lo efectiu.
Hi ha 442 establiments de Consum i Charter a tot el territori valencià que garanteixen que les famílies puguen accedir a un del seu municipi o en localitats veïnes. Hi ha 83 establiments a les comarques d’Alacant, 65 a les de Castelló i 294 a les de València.”
Clic ací: Notícia completa