Educació online // Coronavirus

Com a conseqüència de la supressió indefinida de les classes a les aules del col.legi, pel Coronavirus Covid-19, us volem informar:
  • La setmana de vacances que teníem coincidint amb les falles, serà de vacances escolars, i…
  • El dilluns 23 de març,  comença la formació online.
Segons instruccions publicades el 17 de març, i per als alumnes d’Ed Infantil i Ed. Primària, utilitzarem dues plataformes:
1.- Web Família:
** Al vostre correu electrònic rebreu una notificació, informant-vos que ja teniu disponible material o tasques per als vostres fills. Aquestes tasques les podreu consultar a la web del col.legi.
2.- Web del centre
** En aquesta web, la web del centre trobareu tots els dilluns de matí, les tasques que cada curs ha preparat per als seus alumnes, i per a quin període de temps.
** Les primeres tasques aniran acompanyades de les instruccions que cada nivell us proposarà  per treballar des de la vostra casa, i que com es podeu imaginar, va a ser diferent, atenent al nivell educatiu i a les diferents àrees.
Continua sent important, estar donat d’alta a la web Itaca família,  perquè  aquesta és la plataforma mitjançant la qual,  rebreu informació, i mitjançant la qual, podreu tindre contacte directe amb els professors del vostre fill o filla.
 Si encara algun pare i/o mare no disposa d’accés, només ha d’enviar un correu electrònic al correu del col.legi:  46004231@gva.es  ,  indicant el  nom i cognoms,  dels seus fills així com  el correu electrònic a través del qual vol rebre les informacions.
Si algun alumn@ no disposa d’accés a internet des de casa, hauria de posar-se en contacte amb algun altre pare o mare de la classe, per tal de que li envie les fotos de les tasques.
Comunicacions amb el professorat:  En aquests moments el més adequat és utilitzar  la web Familia,  (al final d’aquest escrit, trobareu un tutorial per conèixer es seu ús) ja que des d’allí es pot  comunicar qualsevol incidència, dubte, …..  a qualsevol dels mestr@s de cada alumn@.
Tot el Claustre de professors del  col.legi estem treballant per a què tot l’alumnat puga seguir amb la seua formació, de la millor manera possible en aquestes circumstàncies,  i des de casa.
Per als mestr@s és tot un repte, com també va a ser-ho per als vostres fills i filles i per a vosaltres famílies.
Us volem agraïr des de ja,  la col.laboració de la qual sabem que anem a disposar i……  “aquest virus el parem units”!!
TUTORIAL Web Família, per a pares i mares:  Clic ací  TUTORIAL