Eleccions a Consell escolar 2.021

???ELECCIONS a CONSELL ESCOLAR????

Benvolgudes famílies, el pròxim DIJOUS 18 DE NOVEMBRE es celebren les eleccions a CONSELL ESCOLAR.

INFORMACIÓ GENERAL?

1️⃣ Entraran al Consell les 4 persones representant al sector pares i mares.

2️⃣ Cada persona pot marcar en la papereta electoral, solament a 3 candidats-tes.

3️⃣ Es vota una vegada per persona, encara que tingueu dos fills/es a l’escola. I tenen dret a vot els dos progenitors.

?VOT PRESENCIAL?

1️⃣ De 9 h a 10 h i de 13:30 a 17 h es podrà votar a l’edifici principal.

2️⃣ Recordeu que és necessari que porteu el DNI per a poder-vos identificar.

?VOT NO PRESENCIAL?? Si alguna família NO pot acudir de manera presencial la normativa dóna aquestes alternatives:

1️⃣ Votar per correu certificat, enviant el vot a l’adreça del centre: CEIP ROÍS DE CORELLA . C/ Roís de Corella, 1. 46702. Gandia .

2️⃣ Entregar el vot de manera presencial o mitjançant una altra persona, a la Direcció del centre o a la la Mesa electoral, fins al dijous 18 de novembre a les 17:00h.

? COM FER EL VOT NO PRESENCIAL??

S’HA D’UTILITZAR EL SISTEMA DE DOBLE SOBRE!!

Sobre interior, tancat i amb el vot.

Sobre exterior obert amb:- Fotocòpia DNI del votant. o document similar.

Gràcies a totes i tots!

ESCOLA I FAMÍLIA, ANEM JUNTS!

Us esperem!!