Escoleta matinera

Des del dimecres 8 de setembre.

ESCOLETA MATINERA           CURS 2.021-22

Amb l’objectiu d’ajudar a la conciliació de la vida laboral i familiar, el col·legi Roís de Corella, torna a oferir per a aquest curs escolar la possibilitat d’assistir a l’escoleta matinera, sempre respectant les normes sanitàries, amb horari de 7,45 a 9 del matí.

Preus:    30 euros, un mes.

10 euros, una setmana

Dies solts: 3 euros per dia.

L’escoleta matinera compta amb un número de places limitades.  Per fer-ne ús caldrà omplir la següent sol·licitud.

En cas d’haver major nombre d’alumnes que places oferides, s’atendrà a l’ordre de presentació de la sol·licitud.

Les famílies interessades han d’enviar aquesta sol·licitud  (Clic ací)  emplenada al correu electrònic del centre o recollir-la i presentar-la en secretaria, junt a una fotocòpia del compte bancari on es cobraria el servei.