1r Trimestre finalitzat

Hui, 22 de desembre, hem arribat al fi del primer trimestre.
Vam començar el curs i tothom donàvem les escoles per tancades ben prompte.En el centre s’han portat de manera estricta les mesures sanitàries contra la pandèmia i el nostre alumnat les ha seguit de manera exemplar.
Volem transmetre a les famílies, al professorat i a tots els treballadors del centre, la necessitat de seguir, durant el període de vacances, les recomanacions de les autoritats sanitàries i pugam reprendre les activitats, després de les vacances de Nadal, amb la major normalitat possible.
Seguirem treballant i el CEIP Roís de Corella serà, con fins ara, un espai segur.
I després de l’esforç de tots i totes, aprofitem l’ocasió per desitjar unes Bones Festes plenes de Salut i Felicitat.
L’equip directiu.