1a Circular a les famílies del centre- Curs 2.020-21

Estimades famílies:
Per tal que l’escola siga un espai, el més segur possible, cal que tota la Comunitat Educativa treballem conjuntament per una nova organització i que tots i totes donem rigor i respecte a les normes.
Les famílies que ja formeu part de la nostra escola des de fa uns anys, sabeu que sempre hem estat una escola oberta a tothom, a la participació, a la flexibilitat i a la diversitat de propostes per tal d’arribar a la major part de necessitats familiars i dels nostres alumnes.
La situació que estem vivint, molt al nostre pesar, ens obliga a limitar la presència de persones dins les instal·lacions del centre per salvaguardar la salut de tots.
Estem organitzant-nos i atenent rigorosament els protocols de les Conselleries d’Educació i Sanitat, de manera que estem ajustant al màxim les diferents possibilitats, situacions i actuacions en les quals ens puguem trobar a partir d’ara. Anirem informant sempre, en funció de les novetats.
A pocs dies de començar l’escola cal saber que el nostre centre per tal de ser un espai segur:
– Ha estat desinfectat i netejat a fons.
– Es compta amb senyalització horitzontal i vertical amb pictogrames, tant a les aules com als corredors.
– S’han posat mampares als despatxos per tal d’atendre, sempre amb cita prèvia.
– S’han instal·lat papereres de pedal i dispensadors d’hidrogel en totes les dependències.
-El servei de menjador comença el primer dia de col.le.
– S’utilitzaran safates individuals d’acer per servir el menjar als usuaris del menjador respectant les distàncies.
– S’ha previst l’adquisició de termòmetres sense contacte físic, per tal de prendre la temperatura en cas de sospita, tot i que això no eximeix els pares de fer-ho tal i com ho determinen les instruccions.
– Existeix coordinació constant amb l’Ajuntament de Gandia, que implica un augment del personal de neteja diària per tenir desinfecció permanent als llocs comuns: poms de les portes, banys, …durant tot l’horari lectiu.
– Conselleria ens ha dotat de més mestres, per tal de tenir coberts tots els grups de l’escola que s’han desdoblat.
– S’ha autoritzat l’augment de més monitores de menjador segons comensals, per tal d’atendre millor a l’alumnat. Anirem informant-vos de com va a organitzar-se la tornada al col.le. Tota la informació estarà a la web del nostre.col.legi.
Atentament.
L’Equip Directiu.