Sisé curs//1r ESO

Gandia, a 27 d’abril de 2.020
Organització del procés d’admissió de l’alumnat per al curs 2020-21.
L’alumnat de sisé de primària del col·legi, canvia d’etapa al final d’aquest curs i passarà el curs que ve a ESO: Educació Secundària Obligatòria, al centre al què estem adscrits, IES Maria Enríquez.
Aquest curs estava previst que el nou model lingüístic, s’implementara a tots els centres de secundària de la Comunitat Valenciana, però la crisi del COVID-19, ha provocat l’ajornament un curs més.
És per això que les famílies dels alumnes de sisè, ara que s’inicia el procés de l’adscripció, hauran de realitzar l’elecció entre els programes lingüístics vigents per al curs 2020-2021 en educació secundària: PPEV/PEV i PPEC/PIP/ZC, que són els mateixos que els centres de Secundària tenien en l’actual curs 2019-2020.
Per tant, caldrà que el més prompte possible, cada família comunique a la seua tutora de 6é,  mitjançant la web família, quina és la reserva que vol fer per al seu fill o filla en 1r d’ESO.
  • PPEV: Programa d’ensenyament en valencià.
  • PPEC: Programa d’ensenyament en castellà
Necessitem aquesta informació abans del pròxim 4 de maig.
Una salutació.