INFORMACIÓ A LES FAMÍLIES-9 d’abril 2.020

Ens posem, de nou, en contacte amb tota la comunitat educativa a fi de facilitar-vos la informació que ens fa arribar Conselleria, de les reunions que han mantingut aquests dies amb el Ministeri d’Educació i Formació Professional i la resta d’administracions educatives de totes les comunitats autònomes.
          El primer que ens manifesten, és que són conscients de les enormes dificultats per les que estem passant tots els sectors de la comunitat educativa, en aquesta situació tan complexa i totalment nova, com és la que estem vivint.  Mai abans havíem hagut d’afrontar un repte semblant. És per això que ens volen agrair a tots xiquets i xiquetes, famílies i mestres tot aquest esforç col·lectiu.
          En relació a l’avaluació de l’alumnat, ens volem transmetre un missatge de tranquil·litat i de que es comunicaran les decisions, en els moments oportuns.
         Finalment, i en la setmana en la qual iniciem les vacances de Pasqua, ens demanen que durant eixos  dies no lectius,  els mestr@s no proposem noves tasques curriculars a l’alumnat, però que sí continuem mantenint el contacte amb l’alumnat i les seues famílies, mitjançant la WEB FAMÍLIES, sempre que ho considerem necessari en aquests dies “d’estranyes” vacances.
        Tal com ens dicta la nostra Conselleria i ha manifestat la ministra d’Educació,venen ara uns dies de descans escolar sense deures. Aquests dies no lectius han de significar tindre moments de tranquil·litat, per a tots.
           Podeu continuar enviant notificacions al correu electrònic del centre 46004231@gva.es en aquest període també,  ja que els tràmits no es tanquen.
           Tota la informació actualitzada a la web del col·legi      ⇒   https://portal.edu.gva.es/46004231/
Atentament
Rosana Suñer,  Directora del centre.