INFORMACIÓ A LES FAMÍLIES: COVID-19  – Confinament

dilluns 23 de març 2.020
El Reial Decret 463/2020 publicat al BOE el 14 de març, declara l’estat d’alarma.
En aquest document s’especifiquen clarament, les mesures a respectar per les persones, i els motius pels quals es pot desplaçar una persona per les vies públiques, i cap d’elles contempla desplaçaments per a l’assistència als centres escolars.
*** Atenent al text del Reial Decret, volem informar que el CEIP Roís de Corella de Gandia estarà disponible per a qualsevol consulta de les famílies per correu electrònic (46004231@gva.es ).
*** Les consultes relacionades amb els deures/tasques de l’alumnat, s’han de plantejar directament al mestr@ corresponent, utilitzant la web Família.
*** Altes en la web família: El procediment actual és enviar un correu electrònic al centre, indicant el nom o noms dels fills/filles, junt al curs que estan cursat.
En uns moments tan difícils per a tots i totes us volem recordar que cal sempre respectar les normes dictades pel bé de tota la societat.
#juntshoanemaaconseguir, #joemquedeacasa, #quedateencasa
Atentament