WEB FAMÍLIA- Tutorial

La Web Família, és la plataforma que la Conselleria d’Educació, posa a disposició de pares i mares per a la comunicació amb els centres escolars i amb els seus mestr@s.
Mitjançant la web, es podran rebre els butlletins de qualificacions (Notes), justificar faltes d’assistència, saber de les excursions programades, rebre informació dels mestres dels seus fills i enviar dubtes i comunicacions de pares i mares als mestres.
Cal estar enregistrats, pare i mare.
Per donar-se d’alta, cal acudir a secretaria, amb el correu electrònic on es vol rebre la informació, o enviar un correu electrònic des del correu del pare o mare al correu del centre (46004231@gva.es ), anotant el  seu nom, el seu DNI, i el nom  dels fills o filles i del curs en el que estan.
Només siga donat/da d’alta rebrà un correu al seu correu, on li se donarà una contrasenya per accedir. Una vegada dins, no ha d’oblidar marcar la casella de rebre notificacions, de manera que el programa li avise al seu correu, sempre que hi haja alguna novetat que afecte a algun dels seus fills.
Com donar-me d’alta. Clic ací.
Accés a la WEB Família, CLIC ACÍ
Tutorial Web Família, Clic ací.
Si algú prefereix tindre l’accés en una app en el mòbil, està disponible en la Google Play, una aplicació d’un institut, que encara que diu el nom d’eixe institut, dona accés a la web a totes les escoles.
Buscar WEB Família Generalitat valenciana.  https://play.google.com/store/apps/details?id=appinventor.ai_depinformatica.Segrelles_families_app