MENJADOR :

Al ser la majoria del nostre alumnat del mateix poble, van a dinar a sa casa . Per tant la nostra escola no té servici de menjador .

Hi ha a l’entrada del poble la guarderia " Xiquets " la qual dona aquest servici de menjador al seu alumnat de la guarderia que ve de la població veïna d’Onda i qualsevol altre alumne/a que ho sol.licite .

TRANSPORT :

Per la mateixa raó abans nomenada, com quasi tot l’alumnat viu en el poble, es desplacen a l’escola des de casa a peu o en cotxe propi segons la distància a l’escola . Per tant la nostra escola no té servici de transport .

Hi ha a l’entrada del poble la guarderia " Xiquets " la qual dona aquest servici de transport al seu alumnat de la guarderia que ve de la població veïna d’Onda i qualsevol altre alumne/a que ho sol.licite .