🏞️NOVETATS🏞️

• Escolta el nostre nou Podcast

Durant aquest curs: 2.022–2.023 hem realitzat sessions de treball o tallers dirigits per monitors de mediambient sobre el tractament de residus, l’educació ambiental, etc.
    Com a punt final d’aquests tallers és va gravar en àudio un podcast sota el lema: “Reciclar és cosa nostra”. Aquest podcast porta per títol:
    “De camí a la meua escola verda”.

• La Nostra Escola
  • Carnestoltes a Ribesalbes

El divendres 17 celebrem en el CEIP de Ribesalbes els Carnestoltes de 2023. Despues de 2 anys sense poder celebrar-los gaudirem d’aquesta festa que tanta il·lusió ens fa.

Des del dilluns ja estarem provant la creativitat del nostre alumnat amb les diferents consignes que utilitzarem. Ací baix us deixem la programació del dia de carnestoltes així com la imatge amb les consignes que han preparat. També un avís per a la captació d’imatges. Una salutació per a tots i totes ✌️

• VÍDEO RECIPLASA
  • GANADORES DEL CONCURSO BERTO ZAMPAPILAS