HORT ESCOLAR🚜

Al pati tenim una zona dedicada a l’hort que està tutelada per un iaio, aquest home ens mostra com
plantar, cuidar i recollir el que hem cultivat. El dia establert acudeix al centre i baixem per grups de manera que tots puguem veure i escoltar el que ell ens conta.
D’ aquesta manera aprenem de manera activa mitjançant el contacte amb la terra i la cooperació, aprenem les tècniques tradicionals i sostenibles per al cultiu de tomates, cebes, encisams, creïlles…
Els xiquets aprenen autonomia, cura i respecte, sobretot representa una oportunitat per provar nous aliments sans i saludables perquè s’ emporten a casa el que collim i ens conten després a classe les receptes que han fet amb eixos aliments, que són molt variades i sabroses!