Normes d’ús i conservació dels llibres.

1. Els llibres de text corresponents al Banc de Llibres són propietat del Banc de Llibres. Les famílies els reben com a préstec i els retornen al final de curs perquè puguen ser reutilitzats.
  2. L’alumnat participant en el banc de llibres té l’obligació de fer un ús adequat i acurat dels mateixos i de retornar-los al centre, una vegada finalitzat el curs escolar o en el moment que siga baixa en el centre.
  3. S’han de folrar els llibres per a preservar la seua conservació.
  4. Les activitats es realitzaran en el quadern d’exercicis i no es faran sobre el llibre de text, encara que aquests habiliten espais per a la realització d’exercicis.
  5. Els noms i cognoms dels alumnes aniran en etiquetes pegades en la coberta, perquè el següent curs es puguen enlairar i puguen ser reutilitzats.
  6. Els llibres no poden ser subratllats ni marcats.
  7. Es considera mal ús o deterioració del llibre de text:
    • Realitzar exercicis en les propostes d’activitats.
    • Escriure paraules i missatges en qualsevol format.
    • Fer dibuixos o posar adhesius.
    • Doblegar les fulles per a marcar els temes.
    • Embrutar les pàgines amb qualsevol producte.
    • Trencar, arrugar o banyar qualsevol fulla del llibre.
  8. En cas de deterioració o pèrdua d’algun llibre, aquest haurà de ser reposat per la família. En cas contrari, la negativa suposarà la renúncia de l’alumne a participar en el projecte de banc de llibres per al curs següent.