TALLERS A PRIMÀRIA i E.I
“L’INFANT TÉ CENT LLENGUATGES, CENT MANS, CENT PENSAMENTS. CENT
FORMES DE PENSAR, DE JUGAR I DE PARLAR. CENT, SEMPRE CENT FORMES
D’ESCRIURE, DE SORPRENDRE, D’ESTIMAR. CENT ALEGRIES PER CANTAR I
ENTENDRE” Loris Malaguzzi
La metodologia del treball per tallers té un enfocament interdisciplinari i globalitzador i l’aprenentatge
implica pràctica i participació de tots, treballant diverses competències . L’alumne és protagonista del
propi aprenentatge i entra en contacte amb xiquets i xiquetes d’altres cursos (‘’Barregem alumnat de 1EP
a 6EP). Per tant les classes passen a ser participatives, en les quals tots aprenen de tots a partir dels
coneixements previs de cadascú i amb ajuda dels docents.
Objectius :
Fomenta l’autonomia
Fomenta nous vincles entre grans i menuts.
Millora la convivència, empatia i solidaritat entre l’alumnat del centre.
Promou la cooperació entre ells.
Gaudeix de l’aprenentatge, pensant i compartint , acceptant la critica i questinar-se coses amb els
altres.
Aprenentatge transversal i socialització.
A EP els tallers són : 1 Estima la natura , 2Experimenta, 3 Mira qui parla, 4 Visual -Tic, 5 Contes del cor
i 6 Recre-art.
“ÉS NECESSARI AJUNTAR ALUMNES D’EDATS DIFERENTS. ÉS NECESSARI
BARREJAR PERQUÈ A LA VIDA LA GENT ESTÀ BARREJADA” Francesco Tonucci.
A infantil treballem altres que veureu en uns dies………
Salutacions.
La directora del centre.