Serveis

CEIP PALÀNCIA, on aprendre és una aventura fascinant!

Us presentem nostres serveis de l’escola que faran que cada dia sigua una autèntica aventura d’aprenentatge:

🌅 Escola Matinera

Comencem el dia amb un somriure i molta energia! Els matins a l’escola són divertits i estimulants per als més matiners, amb activitats lúdiques i didàctiques que els prepararan per a un dia ple d’aprenentatge.Gestionada per l’Ajuntament el seu horari és de 8 a 9.

⏰ Horaris

Horaris pensats per a la comoditat de les famílies, les activitats es desenvolupen de dilluns a dijous, de 9 a 13 amb una pausa per dinar i recuperar forces, i continuar de 15 a 16.30. El divendres acabem abans del migdia per a gaudir d’un inici de cap de setmana fantàstic!

🍽️ Menjador amb Cuina Pròpia

La nostra cuina pròpia elabora delicioses i nutritives menjades perquè els nostres alumnes puguin gaudir de l’alimentació més sana i equilibrada. Les monitores gestionen el moment de dinar i a més organitzen activitats lúdiques i garanteixen la convivència en els temps d’Esplai.

💻 Aula d’Informàtica

Ens encanta explorar el món digital! La nostra aula d’informàtica està equipada amb la tecnologia lliurex que permetent a l’alumnat desenvolupar habilitats essencials en l’era digital.

🎵 Aula de Música

L’harmonia envolta l’escola! A la nostra aula de música, descobrim i cultiva el talent artístic dels nostres alumnes, fomentant l’amor per la música i les seves infinites possibilitats creatives.

👶 Aula de 2 Anys

L’aventura comença ben aviat! A la nostra aula de 2 anys, els més menuts experimenten les primeres fases de l’aprenentatge amb l’acompanyament atent i carinyós del nostre equip docent.

🏫 Espais Amplis i Lluminosos

Aprendre en un entorn còmode i agradable és essencial! Les nostres aules són espaioses, lluminoses i estan dotades de pissarres digitals per a una interacció dinàmica i enriquidora.

🗣️ Auxiliar de Conversa d’Anglès

Oportunitats per créixer com a poliglots! Comptem amb un auxiliar de conversa que enriquirà l’aprenentatge de l’anglès mitjançant interaccions pràctiques i divertides.

📱 Dispositius iPads

La tecnologia ens acompanya en tot moment! Amb els iPads, donem una mirada al futur de l’educació, fomentant l’aprenentatge interactiu i dinàmic.

🤝 Participació de Voluntariat

Som una gran família! La col·laboració amb voluntaris ens permet enriquir el nostre entorn i generar una comunitat educativa més forta i unida.