REUNIÓ DE VOLUNTARIAT

Estimada comunitat educativa, VOS NECESSITEM!

Com bé sabeu, al nostre centre les ACTUACIONS EDUCATIVES D’ÈXIT:

• Tertúlies Literàries Dialògiques
  • Grups Interactius
  • Biblioteca Tutoritzada

constituïxen un pilar fonamental i el voluntariat és una peça importantíssima per al desenvolupament del nostre projecte. Partim de la premissa que per a millorar l’aprenentatge dels xiquets i xiquetes, s’han d’augmentar tant el nombre d’interaccions que viuen, com la qualitat d’estes interaccions en un pla de diàleg igualitari.

És per això que fem una crida pública a totes les persones de la comunitat: familiars, exalumnes/as, persones del poble, membres d’associacions, estudiants en pràctiques, altres professionals vinculats al poble i a la comunitat… a què participen i es comprometen en el quefer diari de l’escola incorporant-se a les aules en les ACTUACIONS EDUCATIVES D’ÈXIT que es realitzen.

Vos informem que el 25 de setembre es realitzarà una reunió per informar-vos sobre tot allò que comporta el voluntariat i les necessitats del centre al respecte.

Si no podeu acudir a la reunió, vos animem a contactar amb les tutories o equip directiu perquè vos puguen traslladar aquesta informació i vos posen en contacte amb la Coordinació del Voluntariat del centre.

Motes gràcies per la vostra col·laboració.

Vos esperem!